fredag 17 juni 2011

My second 19th Birthday.

Tack till er söta människor för alla gratulationer, ni är underbara! Hade den bästa födelsedagen på väldigt många år. Jag och Karin pratade häromdagen om att det aldrig längre känns som att man faktiskt fyller år, men detta ändrade Karin och Marcus på. Jag vaknade av att båda två hoppade i min säng och sjöng allt vad dom kunde. Hade jag inte blivit så rädd hade jag förmodligen hoppat runt där med dom. Dom hade bakat scones, gjort pannkakor, fruktsallad, och köpt den godaste tårtan. Det var ballonger överallt och en massa presenter. Jaa.. man kände sig verkligen som 11 år igen, om man bortser från 11.00am-ölen.

Efter frukosten åkte jag och Karin ner till 3rd street och shoppade för lite mer än beräknat. Skyller alla impulsköp på monster-margaritan vi tog på Cabo Cantina, vilket tog oss en och en halv timma att dricka upp. När vi inte längre orkade bära alla tunga kassar med kläder åkte vi hem för att göra oss iordning inför Hollywood. Vi har länge längtat efter ett besök på Saddle Ranch, och det var minst lika roligt som sist! Rob, Pär, Marcus, Kerry och Lauren mötte upp oss där och gjorde kvällen ännu bättre.
Efteråt åkte vi hem till oss där vi spelade kort (jag och Karin utklassade självklart Marcus och Rob totalt i fyrmanskotte), mixade drinkar, och fyllegosade med våra tråkiga kaniner..

Tack snälla för en underbar födelsedag! Är så glad att jag har er. 

Åker hem på Måndag. Ska bli såå underbart att träffa alla! Dock känner jag redan nu hur mycket jag kommer sakna LA och alla vänner. Glädje blandat med en aning ångest helt enkelt. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar