måndag 18 april 2011

It fucking hurts

Hatar att man glömmer av hur ont det kan göra att sakna någon, man är banne mig aldrig beredd. Känns som Johan och Andreas var här jättelänge, men samtidigt så kort. Kommer sakna deras omogna skämt, deras cigarettfimpar på balkongen, och att bli utknuffad mitt i natten ur den uppblåsta madrassen vi kallade "säng". Hur kan man älska två människor så mycket?  

Sista kvällen var vi på favoritbaren Yankee Doodles och åt, drack och spela biljard. Jag fick visa mina skills för Johan i basket genom att utklassa honom totalt. Efter det blev det efterfest här hemma i lägenheten som fortsattes i jacuzzin som man egentligen inte får vistas i efter kl 22.00. Slutade med en tillsägelse av vakten och ett kort möte med våran hyresvärd dagen efter där ordet "vräkning" kom på tal. Löste sig dock bra då vi har en underbart snäll landlord.

Vi har haft väldigt fint väder nu det senaste och jag ser ut som en skållad kräfta. "Jag behöver ingen solskyddsfaktor", säger jag varje gång av en anledning jag inte vet. Var allmänt kaxig mot killarna när dom brände sig dom första dagarna, vilket man fick äta upp senare. Önskade av hela mitt hjärta att det inte hade vart för varmt för polokrage så jag hade kunnat dölja min röda kropp och slippa bli mobbad tillbaka. Nu är After Sun min bästa vän... 

Det är svårt att visa LA på två veckor, speciellt om man är världens sämsta guide med noll lokalsinne, men förhoppningsvis tyckte dom om staden och vill komma tillbaka. Eller.. skiter egentligen i ifall dom gillade den eller inte, dom måste hälsa på igen oavsett med tanke på att min gaderob är för fullsmockad för deras glömda kläder.

Har inte öppnat mina skolböcker under hela lovet, vilket jag har en aning ångest över. Men samtidigt behövde jag verkligen ett break, så jag ska försöka eliminera den ångesten. Nu är duktiga Natalie tillbaka och tänker låta skolan ta över större delen av min fritid.. Längtar till dansen imorgon. 
Nu tänkte jag undvika saknaden av pojkarna genom att kolla på Harry Potter, äta jordgubbar, och krama en kanin.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar